PODPORA HELPDESKOVÉHO SYSTÉMU

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.


Máte zkušenosti s helpdeskovým systémem? Láká Vás práce v mezinárodní společnosti? Anglický jazyk pro Vás není problém? Pak hledáme právě Vás!

Náplň práce

  • podpora helpdeskového systému BMC Remedy ITSM suite
  • konfigurace a úpravy BMC Remedy
  • spolupráce s implementační týmem
  • komunikace se zákazníky
  • reporting

Nabízíme

  • Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti
  • 5 týdnů dovolené, 2 sick-days a home office
  • Osobní rozvoj formou detailního Training programu
  • Mladý a dynamický kolektiv v příjemném prostředí
  • Možnosti kariérního růstu
  • Lokace: Brno

Požadujeme

  • VŠ/SŠ technického nebo ekonomického zaměření
  • komerční zkušenost s helpdeskovým na úrovni uživatele (výhodou BMC Remedy)
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • komunikativnost a ochota cestovat
  • výhodou zkušenost s ERP systémem

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Linh Tranová

Telefon: +420 775787066

Kód: 13613

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | Poradna | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2019 KARIERA.CZ s.r.o.