HR & PAYROLL SPECIALIST

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.


Jste kovaná/ý v oblasti personalistiky a mezd, domluvíte se anglicky a chcete svoji kariéru budovat v silné nadnárodní společnosti?

Pak je tato nabídka přesně pro VÁS!

Náplň práce

  • příprava podkladů pro mzdy a jejich kontrola
  • komunikace s externí mzdovou účetní
  • práce se zaměstnanci – získávání zpětné vazby o jejich spokojenosti
  • zpracování nástupů a odchodů zaměstnanců
  • správa docházkového systému
  • dohled nad dodržováním nastavených pracovních postupů
  • zastupování ostatních kolegů v rámci HR aktivit

Nabízíme

  • zázemí silné mezinárodní společnosti
  • mzdu dle zkušeností a odborných znalostí
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na penzijní/životní/úrazové pojištění
  • jazykové kurzy
  • pracoviště v okrese Chomutov

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • zkušenosti v oblasti interního HR
  • velmi dobrou znalost ZP a mezd
  • komunikativní AJ
  • ŘP sk. B
  • výborné komunikační a organizační schopnosti

logo

Firma: Advantage Consulting s.r.o.

Kontakt: Kateřina Dytrtová
Špitálské náměstí 3517/1a
400 01 Ústí nad Labem

Telefon: +420 778407991

Kód: 16318

Místo práce: Ústecký kraj

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | Poradna | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2019 KARIERA.CZ s.r.o.